01 maart, 2012

200 - In de prijzen

Het kan bijna geen toeval zijn. Nadat ik mijn 199e bericht op dit blog tikte, werd ik verrast met de mededeling dat ik een heuse award had gekregen: de Liebster Blog Award. En daar kan ik in mijn jubileumbericht - het 200e op dit blog - aandacht aan besteden. Ik was ooit al zeer gevleid dat ik door Boekenliefhebber onder "de grote drie" werd geschaard, en nu dit weer. Wat een weelde!









Misschien niet hetzelfde als de Bloggies, de Weblog Awards of  de BBAW maar ik ben toch zeer gevleid. Ik kreeg 'm van collega blogger Silvia van het weblog Boeken Blogger (en al de rest). Check Silvia: http://deboekenblogger.blogspot.com

Er zitten wat regels aan deze award.
De regels

* Zet de Award op jouw blog.
* Vermeld de gever van de Award met link.
* Geef de Award door aan 5 bloggers (met minder dan 200 volgers) door hun naam + blog met link te vermelden. 
Ik geef de Award door aan de volgende collega bloggers (in willekeurige volgorde) die ik graag lees. Ik weet niet zeker of ze allemaal minder dan 200 volgers hebben (eigenlijk reken ik er gelet op de kwaliteit van hun blog op dat ze er ver boven zitten, maar dat vind ik van mijzelf soms ook en toch bereik ik dat aantal bij lange niet, vandaar). Welaan, voor de draad ermee:
...krijgen van mij een Award. Veel plezier ermee, en zet 'm op een mooie plek en stof 'm regelmatig af!

2 opmerkingen:

Perkamentus antiquarius zei

Gefeliciteerd en bedankt! Kon zo gauw geen collegabloggers vinden die de deze award nog niet hebben gewonnen ;-)

Nick ter Wal zei

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ken maar een blog dat meer bezoekers en lezers verdient: http://charlesricketts.blogspot.com

Klikt allen!