23 april, 2005

52 - Statistieken

Alweer een record! Mijn pagina met boekenlinks - http://boek.favos.nl, door mij verzameld omdat ik het handig vond mijn favorieten online te hebben - trekt ook andere bezoekers. Maar liefst 21 bezoekers op 21 april! Leuk is dat boekhandels en auteurs mij benaderen of ik een link naar hen op deze pagina wil plaatsen. Natuurlijk wil ik dat. Inmiddels heb ik ruim 600 boekenlinks verzameld. 

Na 5 maanden online nadert het aantal bezoekers de 1000. Ruim 1,5 bezoeker per link dus... Het is geen hoogvlieger. Met 21 bezoekers stond ik op 21 april op de 393e plaats van de ranglijst met sites over literatuur in Nederland. Een dag later was ik alweer ruim 450 plaatsen gezakt, naar plaats 847. Gelukkig doet dit weblog het beter, die schommelt meestal tussen plaats 100 en 250 op de ranglijst. Het record van boek.favos.nl ligt ver onder het minimum van mijn weblog. En dat is maar goed ook: het uiteindelijke doel is dat je op echt relevante pagina's terechtkomt, waarvan dit weblog er een is.

Geen opmerkingen: